♥ Hemma från stan

Är hemma nu från stan iaf. med både roliga och mindre roliga nyheter.. Som vanligt börjar jag alltid med den mindre roliga först och det var att tåget var försenat, åh stor suck, men hemma är man iaf.

Den roliga nyheten är att det slank ner ett par till pumps hem älskar ju sånna skor så vad gör man (?) Var kärlek vid första ögonkastet och de satt perfekt så varför inte slå till? De var på rea också och större plus till sånt..

Hade en jätte mysig / trevlig dag i stan i dag med Elise vi gick runt och kikade lite affärer osv. men inget fanns i våran smak tyvärr, men vi hittade lite söta barnkläder som alltid. Vi gick sedan till stureplan och åt middag, jätte mysigt, åt lite på hennes jobb och det var verkligen super där aldrig varit där faktiskt men nu vet jag vart hon håller hus om helgerna.

Lägger upp en bild lite senare på skorna.



Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

sv: tack detsamma! :D

Postat av: Ammi

sv: hihi :) hur e de då?

Postat av: Linnea

Ammi sv; jodå det är bara bra här sj ? =)

Postat av: Ammi

Kommentarer som är hatiska, kränkade mot mig samt reklam eller något i den stilen raderas direkt och jag har era ip-adresser! Annars är det bara att kommentera på.

Postat av: Ammi

sv: visst e han :)



härligt, jo de e bra (:

Postat av: Ammi

sv: inte så mkt, sj :D?

Postat av: Vanadesse

snygging!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0