♥ Hemkommen från ikea

Kom nästan precis hem från en kväll på ikea och vi var faktiskt förbi en stund i Vällingby men vi var inte och shoppade nej, vi var där för att min mamma och styvpappa skulle vaccinera sig.

På ikea hittade jag nästan ingenting, som vanligt, men jag hittade iaf. vita tidskriftsamlare Eller vad det nu heter?

Var även förbi ica på vägen hem och köpte med mig lite blekning, make up remover och brun utan sol..

Så lite hittade man iaf. och det känns bra..


Blev den jag alltid använder mig av


Kommentarer
Postat av: Camilla

härlig dag med lite shopping :)



haha jag hade också glömt den, men sen såg jag att många skrev tips om vad man kan göra med sin partner, och då blev jag depremerad haha, för är singel då tänkte jag skriva en lista till singlar, kanske inte den bästa listan men hoppas några singlar hittar något att göra :)



har du en kille eller är du singel? :)

Postat av: Vanadesse.

härligt gumman =)



vad händer imorgon då?

Postat av: Camilla

okej, men gumman, det behöver inte vara en köpar dag ;) gör bara lite extra mys hemma, det uppskattas nog :D hihi, jo man blir ju det, men har klarat av det änsålänge hihi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0