♥ Beställt kläder

Häromdagen beställde jag kläder från HM, för jag brukar aldrig hitta något när jag springer omkring i butikerna så jag beställer hellre via nätet därifrån. Tycker ärligt att de mesta inte är så fint när de hänger på en galje, därför tror jag att jag har svårt med det tror jag.

Beställde ganska mycket den här gången, kommer inte riktigt ihåg vad det var jag betällde men kommer iaf. ihåg dessa; Beställde mer baskläder inför våren samt sköna tunikor man kan ha på sig på sommarnätterna..



Källa: HM Shop Online


Kommentarer
Postat av: Majaa. [ baramajaas ]

dom är underbara:)

Postat av: Majaa. [ baramajaas ]

ojah:D

Postat av: EmsYYy

fn blogg:D allt bra=

Postat av: EMSY

okej :Djorå det äe bra medm jig:d

Postat av: jennifer

ja den är ju de :D

Postat av: Majaa. [ baramajaas ]

jag typ sover (a)

sj?

Postat av: Maria - livet i Milano ☆

fina plagg =)

Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Ja, verkligen :D:

Postat av: Photographs by Natalia

sv: hehe okok =) inte mycket,städat rummet nyss :D

Postat av: EMSY

jo:D vad gör dudå

Postat av: EMSY

hhehe okej :D låter bra:D

Postat av: Photographs by Natalia

sv: haha jo det är jobbigt men skoj när det är klart :D

Postat av: Majaa. [ baramajaas ]

okej trevligt:)

Postat av: axel

Grym blogg ;D



Kolla gärna in min om du har sisådär lite fritid över :D haha

Postat av: Carolina

Lade precis upp efterfrågade fotografier. Kika gärna inom en sväng om du saknar de varma sommarkvällarna ♥ ♥ ♥

Postat av: Nickey

Fina somriga saker :)

Postat av: Vanadesse.

aa då d e fint med mig :) hur e d sj?

Postat av: A M A N D A ♥

sv ; ah , jag tycker inte heller om sprutor:/

Postat av: Linnea

Carolina sv; okej vad trevligt =)

Postat av: Linnea

Axel sv; tack så mycket =)

Postat av: EMSY

det tar typ 40 minuter från kungsängen O_o

Postat av: EMSY

det tar sjukt lång tid :D punk slut :D

Postat av: Linnea

EMSY SVAR Ja okej okej

Postat av: Frida

Åh den blåa var ju jättefin! Den vita funderade jag på att beställa när jag beställde tidigare i vintras... jättefin..

Postat av: Linnea

FRIDA SVAR Aa visst är den åh fan gjorde du =)

Postat av: Frida

Ja jag ångrar mig lite nu att jag inte beställde den... attans

Postat av: Linnea

Frida sv; hehe jag förstår =)

Postat av: Madde

Ja visst är de bra :) Fina kläder du beställt :)

Postat av: Linnea

Madde; hehe aa =) åh tack så mycket =)

Postat av: rosemarie

hej!

jag klickade in på din blogg och måste verkligen säga att den är riktigt fin!

Så jag undrar ifall du har fått hjälp eller har du gjort den alldeles själv?:)

kram

Postat av: LINDAVIOLA!

sv; =).

Postat av: Linnea

ROSEMARIE SV Tack så mycket =) Jag har inte fått någon hjälp alls fixat allt själv hehe

Postat av: bexx

SV:

tack!:)

åhh va kuul!

Postat av: Majaa. [ baramajaas ]

i helgen vet jag inte vad jag komemr göra ;P sj?

Postat av: ewe

Snygga rosa shorts! Måste nästan beställa hem de själv!

Postat av: bexx

SV:

ja, verkligen ! :)

Postat av: Linnea

ewe aa gör det, de verkar as mysiga tror jag har ett par såna redan från förra året och de är as skönt =)

Postat av: Majaa. [ baramajaas ]

nice;p

Postat av: Linnea

Maja sv; Ja visst är de =)

Postat av: Linnea

Erica sv; Ja visst är de =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0