♥ Älskar dig mest!

Satt precis och kollade igenom lite bilder jag har på min laptop och där kommer en fin bild från i somras när jag och min älskling var i Sandhamn och skulle ut på krogen men innan tog vi bild när vi pussades vid solnedgången, helt underbart!



Älskar dig mest av allt Jesper! Du finns alltid för mig när jag behöver dig, och du gör så att jag känner mig hel och du accepterar mina brister. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som vi är tillsammans, någonstans visste jag att det skulle bli vi och det blev det.. Varit tillsammans nu mer än 1 år, känns inte som så utan det känns som om vi varit tillsammans bara några månader men det är väll för att jag trivs att vara med dig och aldrig tröttnar på sig och för att vi visar varandra varje dag hur mycket vi tycker om varandra och inte varandra för givet.

♥ Mitt hjärta tillhör sig (Som det stog i kortet du fick på alla hjärtansdag) kommer alltid att älska dig

Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: tacktack :D

asgullig bild på er 2!

Postat av: bexx

SV:

Det är helt okej med mig :)

Postat av: bexx

SV:

Det är helt okej med mig :)

Postat av: ABSSOLUTAARNELA

allt är bra med mig :)

Postat av: Photographs by Natalia

sv: så lite så :)

hahah, så kan det vara ibland ;D

Postat av: lindha & felicia

hejsan! vi har nu dagens blogg tävling på våran blogg & kika in om du vill vara med. behöver endast skicka in en kommentar, ja mer står på bloggen!

kramar / lindha & felicia ( likesisters )

Postat av: R e b e c c a

Så söt bild :)

Postat av: christoffer

sv. jodå :)

Postat av: Anonym

min dag har varit jättebra!:) åå söt bild!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0