♥ 100224 - Onsdag

Hej hej!

I dag mår jag bra förutom att jag har ont i sidan vid revbenen fortfarande, hade inte så ont här i helgen men i går sa det bara pang, och jag kunde inte gå upp ur sängen ordentligt eller något sådant för att det gjorde så ont. I dag är det dock bättre, men känner fortfarande av det men som sagt går nog över som förra gången.

Har pluggat hela dagen i dag så därför har jag inte haft tid att blogga. Uppgifterna jag ska göra är ganska krångliga, så tar lång tid att förstå sig på så man får använda hjärnan på högvarv hela tiden..

I dag ska jag träffa min underbara älskling, eller senare i kväll så ett tag kvar tills dess.. Träffade honom i Måndags men känns som en evighet sen, saknar han så himla mycket! Tur att man har honom nära, så man bara kan gå över till honom när man känner för det och inte behöva sitta och åka långt.

♥ LiNNEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0