♥ 100216 - Tisdag

I dag vaknade jag runt 8-tiden men log kvar i sängen ett tag och sedan var det bara upp och äta frukost och sen springa i väg till tandläkaren och laga hål. - Usch, så obehagligt det är att laga hål hedanefter ska jag ta mina tänder på stort allvar, brukar annars vara slarvig osv. men nu ska jag sköta mig! Lovar! Inte lagat så många hål i mitt liv, detta var mitt andra..

Sitter just nu här med bedövningen på ena kinden, känns faktiskt lite konstigt eftersom man inte känner något alls men ska försöka att inte bita sönder kinden osv. 

I dag ska jag installera skrivaren på min laptop (Inte gjort det ännu) och sedan ska jag fixa Office -paketet så jag kan skriva på min laptop och inte bara min andra dator.

Dags att göra lite nytta! Svarar på era kommentarer så fort jag hinner..


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hehe, gör du då? :P

Postat av: Josie

Fin blogg:)

Postat av: Sandra

sv: inte så mycket, plugga bara =/

Postat av: Photographs by Natalia

sv: inte mycket alls ;D svarar på kommentarer. sj?

Postat av: christoffer

sv. skit bra sj ? :)

Postat av: R e b e c c a

sv: Händer idag? :)

Postat av: Ammi

sv: hehe, ja :)

Postat av: LINDAVIOLA!

sv, Ja, super skönt!

Postat av: Linnea

Christoffer; härligt :) jodå det är bara bra här också =)

Postat av: MATILDA SIMONETTE

Första gången jag är med i en veckans blogg tävling, vore GRYMT om du ville rösta på mig!!=)



Gå in på den här sidan:



http://emmamariastenius.blogg.se/2010/february/veckans-blogg-finalister.html#comment



och rösta på sista nr 7!!:)



TACK!!=)<3

Postat av: josefin

sv: tack så mycket =)

mysig blogg du har =)

Postat av: Linnea

MATILDA Du skrev reklam i din kommentar vilket tas bort direkt! Kom gärna tillbaks men lämna dock inget sådant igen

Postat av: anni.

precis, inte så mycket kräm, så är dom perfekta (y)

hahaha, jag har ätit minst fem semlor, om inte mer redan i år. (a)

men hembakade semlor är det bästa :) tyvärr har jag inte en mamma som är expert på att baka, så det får bli köpta i år igen (y)

Postat av: Shoot Me Already

Svar: Ja, det var supergott :-D

Postat av: anni.

jorå, jag tycker att affärens semlor är ganska goda dom också :D

Postat av: Sandra

sv: tack så mycket =D

Postat av: Johanna

SVAR;

Tack :)

Postat av: Photographs by Natalia

sv: hihi ok :D

allt bra med dig annars? ;D

Postat av: patricia (tävling pågår)

jaa :)

Postat av: Linnea

sv; hehe ja det var gott! :) Har du haft en bra dag idag? :)

Postat av: anni.

jag brukar personligen inte vilja ha för mycket mandelmassa, så för mig är det ganska bra att det inte är så mycket mandelmassa i dom man köper (y)

Postat av: R e b e c c a

sv: Okej :) nja jag har precis pluggat klart för idag, så nu blir det att ta det lugnt för min del :)

Postat av: ♥ L A I L A ♥

kul hos tandläkaren?=)

Postat av: Photographs by Natalia

sv: låter bra :) jo det är bra här, är trött bara :P

Postat av: Miss ice

SV: Ja precis, tycker verkligen inte om när det händer..

Hur är det med dig idag då?(:

Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Ja, det verkar inte bättre i nuläget ><.

Postat av: Veronica svarar:

sv: visst var skrivbordet fint :D Jag har inte haft knappt några hål, men däremot har jag dragit ut två visdomständer och det värsta med bedövning då är när de sätter den i gommen, känns som om hela svalget sväller igen och man inte kan andas :) Näe man ska sköta sina tänder :)

Postat av: Chimen

du sminkar dig jätte fint!

Postat av: bexx

SV:

Nja, inte direkt, nu äör jag sjuk så jag hoppas kunna bli frisk till helgen ialf, tänkte shoppa lite då :) sen har jag massa prov =/

Själv då?:)

Postat av: R e b e c c a

sv: Ja ^^

Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Jadå, det är dom också. :) Ja, dom kostade 20 kr elr 12 kr. xD

Postat av: Photographs by Natalia

sv: hahah usch! :O jag är inte ens sugen på en :O

Postat av: Veronica svarar:

jo precis, hur kul är det med löständer vid 30 års ålder liksom ;)

Postat av: Martina

ingen fara, haft en bra helg :D?

Postat av: A M A N D A ♥

jätte fin blogg ! :)

haft en bra dag ? :)

Postat av: Sandra

sv: det är riktigt gott =D

Postat av: LINDAVIOLA

sv; det tycker jag absolut att du ska göra!

Postat av: Madde

Usch vad jobbigt med hål i tänderna :/ Hur känns det nu ikväll då?

Postat av: Sandra

sv: ja =).

vad händer imorgon då? =)

Postat av: Sandra

sv: massa plugg och sen lika mycket mys med killen =D

Postat av: Principessan Madeleine af Stockholm.

Bedövning är hemskt!

Postat av: Neha

Samma här, börjar få småhål och det ska ju jag betala pengar för att laga, bättre att lägga pengarna på att vara noggran med tänderna istället

Postat av: Martina

vad bra;D!

Postat av: Sandra

Vilken fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0