♥ 100215 - Måndag

Har varit hos min pojkvän hela helgen (Sen i torsdags) men är nu hemma efter en promenad hem i de 8 minus gradiga kalla vädret, men blev ganska varmt iaf. eftersom jag rörde på mig hela helgen.

Min helg har jag som sagt spenderat hos min pojkvän, i Fredags kom min killes bror hem så då var det trevlig middag osv. med let´s dance osv. somnade ganska tidigt eftersom jag skulle upp vid 7 på lördagen och följa med min pojkväns mamma på loppis i Vårberg. Var dock inge roligt att gå upp så tidigt, men det var roligt, första gången jag är på loppis faktiskt. När vi kom hem hade min pojkväns kompis kommit och de hade inte träffats på nått år så det var skit roligt för de att ses igen. Sedan kom några vänner till, så spelade vi pil och somnade inte förens runt 3-4 tiden på natten..

Söndagen dvs. alla hjärtansdag åt vi en urmysig middag tillsammans med hans föräldrar. Gav varandra lite presenter osv. och mös framför tvn.

Min pojkvän skulle baka, men det gick ju inge vidare för "florsockret" var flera år gammalt, men det gick till slut iaf.

Var eran alla hjärtansdag bra?


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jättefin blogg!! :D

Postat av: josefin

sv: varsågod =)



min alla hjärtans dag kunde inte ha varit bättre =)

Postat av: Anton

låter som du haft en underbar helg. min var ok. fick en utskällning av tanten jag och mina kompisar hyr lägenheten av men så var jag med en tjej jag dejtar så det gick jämnt ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0