♥ 100211 - Torsdag

Torsdag i dag, var tvungen att tänka efter vilken dag det är för att dagarna går så himla snabbt och jag hänger inte riktigt med ärligt talat. Ska inte klaga absolut inte, men snart helg och det är alltid lika underbart.

Har fortfarande ont i sidan, förut hade jag ont i båda sidorna (Vid revbenen) men gått ner iaf. på ena sidan nu så det känns skönt.. Hatar att sova bara för det gör så himla ont när jag ska vända på mig osv. får nog ringa läkaren snart om det inte går över.. Men tror att det har med min hosta att göra, för då spännar man magen/ sidorna och därför jag fått ont tror jag.

Tagit kort nu iaf. på skorna med min mobil, så lägger upp de senare i dag när jag lagt in de på datorn just nu ska jag fortsätta plugga eftersom det är inlämning med gruppen på söndag.

♥ Linnea

 


Kommentarer
Postat av: eLi

TÄVLING! MISSA INTE CHANSEN ATT VINNA DETTA SUPERPRIS! :D

Postat av: emma

svar: hur är det med dig? :)

Postat av: Linnea

emma sv; jodå det är bra här sj? =)

Postat av: Linnea

Ammi sv; okey =) ne snackar med en kompis =)

Postat av: Ammi

sv: hehe okej :)

Postat av: Sandra

sv: härligt =D

trött och ont i huvudet, annars bra =D.



vad gör du då? =D



kram

Postat av: Linnea

SANDRA SV Aa okej ajdå låter inge vidare =/ Snackar med en kompis sj ? =)

Postat av: Ammi

sv. javisst va dom snygga =)



njae inget speciellt. Sj :)?

Postat av: Classy

Jasså, vad har du gjort vid revbenen då?

Här är det bara bra :D

Postat av: Linnea

AMMI SV Aa super snygga =) Tänkte börja plugga snart igen men så tråkigt hehe

Postat av: Linnea

Classy sv; ne ingen aning har hostat ganska mycket och då spännar man magen och sidan vid revbenen så därför jag fått ont tror jag hehe.. Okej bra det =)

Postat av: Classy

Jaha fy fan, jobbigt! Händer idag då?

Postat av: Freddie

bra det :)



man kan hosta sönder sig.. hoppasdet inte är så allvarligt!

Postat av: Linnea

Classy sv; hehe aa =/ jadu ska plugga och sedan kanske träffa pojkvännen sj? =)

Postat av: Ammi

sv: ja dt förstår ja :)

Postat av: Freddie

vad gör du när du inte har ont då?eller handlar..

Postat av: Freddie

jobbar på kontor, är med hunden, kollar fil o sport o spelar lite poker

Postat av: Ammi

sv: nej, faktiskt inte. Men jag funderar på att beställa hem de skorna jag la ut ;D

Postat av: Emma

sv: tack så mycket :P

Postat av: Classy

Åh, vad mysigt :) Hur länge har ni varit tillsammans?



Jag ska vell börja med middagen snart och sedan försöka få ut snubben på en långprommis med hundarna :)

Postat av: Anonym

jättefin design på bloggen:D

Postat av: Johanna

SV: tackar (:

Fick du en trevlig torsdag ?

KRAM

Postat av: Johanna

SV: jaså okej :D vad mysigt att ha pojkvän (alla (L) dag på söndag jue ;)

jadå, helt okej i skolan.. jävulsk mensverk men annars så :)

KRAM

Postat av: Sandra

sv: jag svarar på massa kommentarer =D.



hänt idag då? =)

Postat av: Martina

snyyyggg blogg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0