♥ 100210 - Onsdag

Tänkte inte skriva så mycket utan mer skriva för att uppdatera lite så ser det lite finare ut..

Onsdag som sagt i dag och innan jag skriver något mer måste jag bara skriva att jag är nog världens glömskaste människa för jag satt med när min styvpappa gav min lillebror lunch och då samtidigt åt jag lite och samtidigt satte jag på kaffe till oss, vi äter och sedan direkt efter går jag upp och borstar tänderna glömde helt bort kaffet(?) Jag tycker det är så himla äckligt att dricka / äta något precis efter man borstat tänderna men vad ska man göra, kaffe är ju så gott!

Onsdag i dag och förra onsdagen kom min vän Elise till mig så i dag ska jag åka in till stan och möta henne, blir en shopping runda med massa girl-talk så det kommer bli hur trevligt som helst! Kanske slinker in på bolaget också, men det får vi se för det brukar alltid vara mycket folk annars när helgen närmar sig, eller vad vet jag? Jag brukar inte hänga där men jag har hört det..

Blekte mitt löshår i går och jag tror att det gick bra, men jag är inte helt hundra än för jag har inte fixat det osv. men jag håller tummarna.

Glömt att visa vad jag handlade när jag var på shoppingtur med min pojkväns mamma, måste komma ihåg! Bara massa söta sommar klänningar faktiskt..

Nu är det dags att börja plugga lite så jag kan åka inåt stan..


Elise och jag
(Hittade tyvärr ingen annan bild än den här som var bra på henne och mig)


Kommentarer
Postat av: Jasa

JA dom är ganska så fräna:) Jag hade inte tackat nej till dom iaf!

Postat av: Linnea

'JASA SV Ne inte jag heller * =)

Postat av: R e b e c c a

sv: jag har också löshår..men kan tyvärr inte använda det, det ser helt fake ut på mig just nu :/



okej :) jag ska väl plugga och sen ikväll ska jag på någon trafik sak :p

Postat av: emma

vilken fin blogg du har tjejen :) Men vad är det för typsnitt du har till dina inlägg?

Postat av: Estefany

okej härligt!! det ska vi:D:D

Postat av: Anonym

sv; allt bra då=)?

Postat av: ☆ Carlosa

sv: TackTack!:D<3

Postat av: Sandra

sv: ja verkligen =D.



allt bra med dig? =)

Postat av: Jasa

Jo då det är bra, lite trött bara. Men snart är det helg så man ska inte klaga för mycket :) Hur är det själv då?

Postat av: Anonym

svar;Aaha okej då var det antagligen inte du hehe =)

Postat av: Photographs by Natalia

haft en bra dag? :)

Postat av: Neli

Hej tjejen :)



Vilken fin blogg du har! :) Hoppas du haft en bra dag. KRAM

Postat av: Laila♥

nawh sötnos :)

Postat av: Ammi

sv: Tack så mkt :)

Postat av: Linnea

R e b e c c a sv; Aa okej jag förstår ser bärjes fejk ut på mig också haha men så jäkla skönt att ha längre i bland =) Aa okej vad trevligt =)

Postat av: Linnea

emma sv Jadu vet inte riktigt men kan kika upp det =)

Postat av: Linnea

Estefany sv; okej låter kanon :)

Postat av: Linnea

Linda sv Aarå det är bara bra här sj ?

Postat av: Linnea

Carlosa sv; varsegod =)

Postat av: Linnea

Jasa sv Hehe aa exakt så sant så ;D jodå det är bara bra här =)

Postat av: Linnea

Elin sv hehe nee var nog inte de ;D

Postat av: Linnea

AMMI Sv Varsegod =)

Postat av: Neli

varsågod :)



jo tack min dag har varit helt okej :) hoppas på lika bra dag imorgon hihi. kram söt

Postat av: ☆ Carlosa

vad bra & fin blogg du har :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0