♥ Träffat Elise

Hej hej!

Dagen i dag började med att jag kikade på våra bästa år bland annat, drack kaffe och så kom min studentlitteratur, men även så kom en bok som jag beställt utöver detta som heter "Bygg upp ditt självförtroende" och den är super! Redan läst cirka 100 sidor.

Vid 16-tiden kom Elise till mig med sin hund Diva, min lillebror Charlie blev helt till sig och tror han tycker om hundar trots allt..

Elise åt middag här hos mig osv. vi drack lite vin och drömde oss bort till solen, gud vad man längtar!!


Elise och jag Midsommar 2009 hos älskling


Kommentarer
Postat av: Camilla

nej precis man vet ju aldrig :)



gjort något kul idag?

Postat av: Vanadesse.

hoppas du får en riktigt bra fredag gumman!

Postat av: A Z R A !

sV: vad bra, samma här :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0