Frågor & Svar

Kollade igenom mina kommentarer och där hittade jag några frågor som jag tänkte svara på..

♥ Fråga 1 handlar om jag festar och dricker eftersom jag inte skrivit något av det.. Min tanke med denna fråga är, finns det ingenting annat att göra än att festa? Ja, det är såhär att jag har inte festat på 4 veckor nu ungefär och det känns urskönt att vakna på helgerna i tid och hitta göra saker!

♥ Fråga 2 handlar om varför jag inte skriver om när jag träffar mina vänner osv. och det är såhär att de flesta bor en bit ifrån mig och eftersom jag inte kan åka någonstans och de jobbar så har det inte blivit så mycket med att träffa vänner.. men vissa träffar jag självklart och det skriver jag dock inte om eftersom det kanske bara är en fika eller så.. tycker inte det är så intressant.

♥ Det här är igentligen ingen fråga, men många skriver att jag är lik Laila Bagge i någon utav mina header bilder och jag kan inte se vart ni ser det?? om jag ska vara ärlig, hon har ganska kantigt ansikte.. vet inte om jag ska ta det som en komplimang att vara lik henne dock..

♥ Sista punkten handlar om mig och min pojkvän, ja det var slut i ca. 4 veckor och allt är inte bra just nu heller för det är många känslor osv. till att gå tillbaks men vi gör vårt bästa och känns super bra just nu (så det är bra) och jag ska bevisa att det finns par som kan överleva hemskheter.. Det gör oss starkare eller hur?

Fler svar kommer inom kort.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Trist ang din pojkvän! Men som du säger - vissa saker gör en starkare!!! Kämpa på!

Postat av: jennifer

du är litelite lik laila i 3:e bilden :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0