December

I dag är det första december och snö har vi i massor samt har graderna varit nere på minus 20 redan! Man får en riktig julkänsla nu, i varje fall jag och det känns mysigt.. Tycker tiden innan jul och nyår är urmysig men sen när nyår har varit känns det som om man vill gå i ide och bara vänta tills våren är här igen.

Det är snart nytt år och känns som om året har gått hur fort som helst! mycket har hänt under årets gång också, får kanske ta och göra ett inlägg om mitt år 2010, kanske blir roligt..

Bild från förra julen

 


Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

gomorgon :)

allt bra med dig idag då?

ha det fint du :)

Postat av: danten89

Hej.

Men jo det är bra serru, själv då? =)



Härlig julgransbild :D



Postat av: Jessica

Åhhh - så roligt att läsa att nån mer har riktig julkänsla!! hihi Vilken mysig vit gran ni hade! :)

Postat av: michelle'

Vilken fin blogg !:)

Postat av: danten89

Sånt kan vara så irriterande.. :P



Nej jag fick inte jobbet, min jobbcoach sa det till mig förra veckan.

Han skulle hört av sig till mig, men hon fick meddela mig istället.

Han verkade ju dryg och dum så det var väl lika bra.

Dem ville ha nån med mera erfarenhet också.. :P



Har du hört något om något jobb då? =)

Postat av: elinaa

åh vad tufft med en vit julgran! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0