Dec. 22, 2010

Då var det onsdag och den 22:a december, i dag fyller min kusin Marcus 13 år! Jajjemän, stor dag för honom i dag eftersom han blir tonåring.. Grattis till honom säger vi i dag!

Snart kommer min syster hem till min mamma för att vara här i några dagar bl.a. för att fira julen med oss osv. så det ska bli roligt att få träffa henne igen! Hon har alltid bott hos våran pappa men sen några år tillbaks efter hon varit i holland och bott där i något år har hon bott själv.

Snart är det julafton också och i dag ska jag baka havrerutor med nougat, mums! Smakat det någon gång?

Jag och min syster för något år sen

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina =)

Postat av: Cajsa

god morgon sötnos! allt bra med dig idag då? :)

Postat av: Linnea

cajsa sv; god morgon =) joda det är bra i dag sj? =)

Postat av: Cajsa

ont i magen men mestadels av hunger men annars ok.. :P

Postat av: sara - only me

sv. naaw krya på dej sötnos :/<33

jag typ är sjjukt trött men överlever :D<3

händer annaars idag?

Postat av: Tigerhonan

Tack :D

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; tack så mycket :)

Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- det tycker jag med ;) Vad har du gjort idag då?

Postat av: Jennie ♥

sv: jaa jag blev klar idag :) gjorde brända mandlar nyssen som var det sista :) hur firar du jul?

Postat av: Caroline

tack så mkt :)

vilken fin bild på er:D

Postat av: Emma

Hej!



Jag har dragit igång hela två tävlingar hos mig.



Du hittar dom här:

http://emmset.blogg.se/2010/december/tavling-sumopix.html

http://emmset.blogg.se/2010/december/vinn-valfri-dekal.html



Har även dagens blogg som du hittar här:

http://emmset.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-2212.html



Välkommen in och lycka till! :)



God Jul!



(Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här "reklam")

Postat av: Tea

Nu ligger svaren från frågestunden uppe!:)

Kika in och titta!

Kram

Postat av: Becca

sv: inte så mycket faktiskt :b

hur står det till såhär 2dagar innan julafton då?? :D

alla pratar ju om den här julstressen..

Postat av: friida

sv: japp samma här :)'

hur mår du idag??

Postat av: Felicia :)

Taggad för julafton? :D



ps. anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig!

Postat av: bella

haha, okeey :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0