Bakdags!

Nu är det snart dags att baka Havrerutor med nougat, mums!

 

Vill du ha receptet?

 


Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se

Ja! ;) Okej vad bra. :)

Postat av: Vida

Fin blogg! :)

Postat av: Kashaya

Smarrigt.=) Själv bakade jag mjuk pepparkaka igår.

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: allt är fint :) sj då??

Postat av: Linnea

alexandra sv: vad bra :) joda det är bra här också :)

Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- vad bakar du?

Postat av: Nadja

ja. =) Allt bra? =)

Postat av: Cajsa

nja, jag får bara ont i magen när jag äter.. :/ dilämma! :O får inte komma tillbaka till skolan och att det syns att jag har gått ner i vikt.. :/ Då dödar alla mina lärare mig. :P

Postat av: Katja

Mums, fin blogg med :o) Är dom lätta o baka?

Postat av: Foton av Emma

Ja!!:D

Postat av: Sara - Only me

sv. kul <3

ja ska nog bara tråka :D

hur blir nyår då? <3

Postat av: JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

hejsan allt bra ?:)

Postat av: Linnea

Josefin gard: aarå det är bra här sj?

Postat av: sara

sv: ah ,visst är dom :D

Postat av: Linnea

sara sv; hehe okej.. jadu på nyår blir det iaf middag hos min pojkvän med massa vänner sen får vi se vart 12 slaget firas sj? =)

Postat av: Linnea

emma sv; hehe okej :)

Postat av: Linnea

katja sv; hehe aa =) tackar =) aarå super enkla faktiskt =)

Postat av: ♫♪ Sandra T

kul att baka (:

Postat av: Linnea

cajsa sv; ah okej jag förstår :(

Postat av: Linnea

sandra sv; hehe aa =)

Postat av: JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

ja det är bara bra med mig :)

vad gör du ?

Postat av: Linnea

josefin sv; vad bra :) jadu ingenting fördriver tiden lite hehe sj?

Postat av: Linnea

sara sv; aa :)

Postat av: Linnea

nadja sv; aarå bara bra här sj? =)

Postat av: Linnea

hannah sv; hehe, det stod i inlägget vad jag baka haha :D men jag bakade havrerutor med nougat =) riktigt mumsigt =)

Postat av: Cajsa

och nu har jag tråkigt också. :P

Postat av: Sara

sv: Det blir bara att vara hemma iår faktiskt, mamma jobbar så. :) själv då?

Postat av: Foton av Emma

gör du ikväll?:)

Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- ok VAR DET ROLIGT ATT BAKA?

Postat av: Sanna

Jätte fin blogg!

Vad gör du nu då?:)

Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

sv: hehe aa ^^ har varit där så många gånger :P

Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

sv: hehe vad bra ^^ Jo ja mår fint !

Postat av: neli

åh va roligt =D då har jag något att se fram emot haha.

Postat av: Katja

Jag är nämligen inte så duktig på att baka.. eller kanske, men har nog itne försökt tillräckligt hihi!

Undra vem mördaren är.. jag har fått svar som Noras svärfar och man..

Först trodde jag systern, sen polisen, men jag har ingen aning haha!

Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

allt bra idag? :)

Postat av: Sadia♥

Åh, vad gott :D

Postat av: Tigerhonan

Jo det är bra. Sj då?

Postat av: liindblaads

Så lite så så lite så :)

allt bra med dig :)?

Postat av: sofie

haij :) jag heter sofie och jag driver min egna på blogg www.nattstad.se . det är som en vanlig blogg bara att jag tjänar pengar på att blogga där. jag får betalt per sidvisning och jag har sett en jacka jag äääälskar men som mina föräldrar inte vill köpa till mig. jag är snart där men jag behöver lite pengar till. så jag ber dig, kan du bara kolla in på min blogg. skrolla ner lite och så, jag ber dig!! vill verkligen ha jackan, och du kan hjälpa mig genom att ta en minut av ditt liv och gå in på www.nattstad.se/sofiecesarino och skrolla ner och kolla lite. aldrig blivit skadad av en kommentar men jag begär inget ;) tack på förhand och förlåt om jag störde. kram / sofie

Postat av: Caroline

tackar !:D



åh mums så gott :))

Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- vad bra då! ;)

Postat av: Madeleine

åh dom ser jättegoda ut! :D

Postat av: Felicia :)

sv: det är jag med :) hur ska du fira jul då? :)

Postat av: Netty♥

sv' nej jag gillar inte julen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0