♥ Frågestund



Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag ska snart till jobbet. Du? Kram

Postat av: lina

konstig fråga kanske, men hur många olika hårfärger har du haft? :D

Postat av: MATHILDAAZ ღ

Vad vill du uppnå med din blogg?



Ha en bra dag!

Postat av: ronja

fin header!

Postat av: Linnéa

Ok. vilken är din drömresa? <3

Postat av: EMS - 18år och sambo

SV: Ja det ska du se att det gör ^^

Postat av: Nathalie

Du vet väl om att du är väldigt lik Laila Bagge va!? :)

Postat av: Pernilla

Svar: Okej, jag tyckte att den var bra, men fattade inte slutet riktigt, haha! :)

Postat av: Felicia

hej hej!

vilken är din favo mat (middag)



kolla gärna in min blogg<3



pusss&kram

Postat av: Mattias

Vad gillar du att blogg om:)?

Hur länge har du bloggat?

Och hur många besökare har du i snitt per dag:?

Postat av: b e a u t i f u l p i i n k l i p s ♥

FRÅGA: har du gjort designen själv?:D



svar: det är bra med mig också, gör du då?:D

Postat av: Mikaela

Hur träffades du och din pojkvän?

Ska du ha barna? i sånafall hur många?

kram

Postat av: Linnea

VERONICA SVAR; Aa okej, jag kikar lite på svensson svensson =)

Postat av: Linnea

LINA SVAR; tack fär din fråga =)

Postat av: Linnea

MATHILDAAZ SVAR; tack för din fråga =) tack detsamma =)

Postat av: Linnea

RONJA SVAR; tack så mkt =)

Postat av: Linnea

LINNEA SVAR; tack för din fråga =)

Postat av: Linnea

NATHALIE SVAR; hehe aa många har sagt det hehe..

Postat av: Linnea

PERNILLA SVAR; ja den är lite knepig =/

Postat av: Linnea

FELICIA SVAR; tack för din fråga =)

Postat av: Linnea

MATTIAS SVAR; tack för dina frågor =)

Postat av: Linnea

BEAUTIFULPIINKLIPPS SVAR; tack för frågan =) vad bra =) svarar på kommentarer och kikar svensson svensson sj? =)

Postat av: Linnea

MIKAELA SVAR; tack för dina frågor =)

Postat av: Pernilla

Svar: Ja, vart faktiskt tvungen att tänka till lite i slutet, haha! :)

Postat av: Linnea

PERNILLA SVAR; hehe aa jag förstår =)

Postat av: b e a u t i f u l p i i n k l i p s ♥

svar: okej, jag ska dammsuga mitt rum-.- ska du göra idag då?:D

Postat av: Anonym

vi kan ställa några frågor :D



1. varför började du blogga? :)

2. vilka bloggar läser du dagligen? (länka gärna till dom så man kan kolla in dom :D)

3. favorit plagg? (visa gära bild)

Postat av: Linnea

BEAUTIFULPIINklIPS SVAR; aah okej borde jag också göra hehe.. i dag ska jag fixa lite i hemmet eftersom jag är ensam hemma =) osen till min kille ikväll =)

Postat av: Linnea

ANONYM SVAR; tack för frågorna =)

Postat av: Johanna

Kanske en konstig fråga, me vad får du ut av att blogga?

Är det för att det är roligt, för att få bättre självförtroende tex :)

Postat av: linnea - http://photobylinnea.blogg.se

1.har du gjort din design själv? Den är jätte söt!

2. Vad tycker du om mina bilder på min blogg?(:

3. Hur många år är du?

4. Hur länge har du bloggat om du räknar med f.d bloggar?

5. Ska vi följa varamdras bloggar?(:

6. Ha en bra dag!



Skriv gärna en liten kommentar på min blogg!

/Linnea

Postat av: Linnea

JOHANNA SVAR; tack för frågan =) och ingen fråga är konstig hehe =) var en fråga jag är tvungen att tänka lite på, för jag har ju bloggat ganska länge hehe.. roligt med sånna frågor =)

Postat av: Linnea

LINNEA SVAR; tack för frågorna =)

Postat av: m a til da

sv' åh vad gullig du är :):) har en fråga, tränar du något.. och isåfal vad? och har du tips på bra träningsmusik?

Postat av: Johanna

Svar: Okej vad bra :) Säg gärna till när du har svarat och så!

Postat av: Linnea

MATILDA sVAR; hehe tack =) tack för att du frågade nånting också =)

Postat av: Linnea

JOHANNA SVAR; jajjemänn =)

Postat av: linnea - http://photobylinnea.blogg.se

aha, nej jag har tyvärr inte blogovin, hehe. Men när jag skaffar så kan vi följa varann såå ;) Men vi kan väl försöka komma ihåg att besöka varanns bloggar?;)

Snyggt namn btw ;)

/Linnea

Postat av: b e a u t i f u l p i i n k l i p s ♥

svar: hhee okej:P sen ska jag packa för fullt också.

Postat av: Linnea

LINNEA SVAR; aah okej tänkte väll hehe =) aarå klart vi kan de =)

Postat av: rosanna

Fin blogg!



hur länge har du bloggat?

Hur lång är du?

Vad är ditt dröm yrke?

Postat av: linnea - http://photobylinnea.blogg.se

haha, ;) Men vad kul dåra (:

har du gjort designen själv?

Postat av: bella

Haha japp :P

Föresten jag har en fråga :O

vart hittar du en kille som vill ha ett så långt förhållade :P

Jag vet int vart jag sk aleta Xp

Postat av: Linnea

BEAUTIFULPIINKLIPPS SVAR; aah okej vad kul =)

Postat av: Linnea

ROSANNA SVAR; tack för frågorna =)

Postat av: Linnea

LINNEA SVAR; hehe aa =) yes helt själv =)

Postat av: Linnea

BELLA SVAR; tack för frågan =)

Postat av: rosanna

sv: varsågod!:)

vart jag nån av dom 20 första ? (A)

Postat av: b e a u t i f u l p i i n k l i p s ♥

svar: ja, jag ska till Västkusten, vi ska vara där i drygt två veckor, vad ska man då ha med sig?:O

Postat av: linnea - http://photobylinnea.blogg.se

ah, bara nåt simpelt sådär. men nåär man klickar runt på olika bloggar blir man sugen på att göra en ny komålicerad, x'd

Postat av: Linnea

ROSANNA SVAR; jadu jag vet inte hehe..

Postat av: Linnea

BEAUTIFULPIINKLIPS SVAR; jadu ingen aning hehe..

Postat av: rosanna

sv: härligt :D gillar att bli länkad! :)<3



har du några plnaer inför helgen?:)

Postat av: Linnea

LINNEA SVAR; Aa jag förstår, men jag tycker det är finast och inte ha för mycket komplicerat också, man ska se vad det står och veta vart man kommenterar typ haha.. måste fråga vad tycker du om min design? =)

Postat av: Anonym

så lite så :D

Postat av: b e a u t i f u l p i i n k l i p s ♥

svar: ja jo, men jag gillar helst inte att ha klänning, fast jag äger klänningar, haha:P

Postat av: Linnea

ROSANNA SVAR; hehe okej vem gör inte det hehe.. jadu ska till min kille ikväll iaf. för han blir ensam hemma i morrn så imorrn ska vi äta middag osv. fira vår dag som vi har idag helt enkelt men sen vet jag inte sj? =)

Postat av: linnea - http://photobylinnea.blogg.se

haha, ah precis ;)

jo jag gillar din starkt :)

Postat av: Linnea

ANONYM SVAR; vad br a=)

Postat av: Linnea

BEAUTIFULPIINKLIPS SVAR; hehe okej =)

Postat av: Linnea

LINNEA SVAR; vad bra kul att höra =)

Postat av: Lina&Mimmi <3

Om du fick önska dig en endaste sak hära på jorden



vad för önskan skulle det vara då ? :)



Kram!

Postat av: b e a u t i f u l p i i n k l i p s ♥

svar: ska göra det:) n¨gon enstaka klännign får iaf följa med:P

Postat av: Linnea

LINA&MIMI SVAR; tack för frågan =)

Postat av: rosanna

sv: okej det låter hel mysigt! ;) Hoppas ni får det trevligt!

Jag har ingen anning alls vad jag ska hitta på i helgen, men det kommer väll :D

Postat av: Linnea

BEAUTIFULPINNSKIOS SVAR; hehe aa låter bra det =)

Postat av: bella

Haha okej då fortsätter jag att leta :D

Postat av: Linnea

ROSANNA SVAR; hehe aa precis =)

Postat av: Linnea

BELLA SVAR; hehe aa =)

Postat av: linnea - http://photobylinnea.blogg.se

har du gjort den helt själv eller?

Postat av: rosanna

sv: jaa får hoppas det i alla fall:)

Tack så mycket detsamma!

Postat av: Linnea

LINNEA SVAR; ja helt själv =)

Postat av: Linnea

ROSANNA SVAR; aarå =) tack och varsegod =)

Postat av: Maria

Då skriver jag några frågor till dig

1. Hur är det att ha en pojkvän? (Jag har aldrig haft någon så därför jag undrar)

2. Hur är du som person?

3. Om jag skulle se dig på stan skulle jag våga gå fram och säga hej till dig?

4. Hur blev du och din pojkvän tillsammans?



Fin blogg!

Postat av: linnea - http://photobylinnea.blogg.se

sv : haha, håårt liv vi lever i ;)

Postat av: Linnea

MARIA SVAR; tack så mkt för frågorna =)

Postat av: Linnea

LINNEA SVAR; haha aa :D

Postat av: bella♥

Hihi tack

kram ♥

Postat av: Linnea

BELLA SVAR; varsegod =)

Postat av: linneaa :D

haha, nämen tack :)

dsm föresten ;)<3



hmm, vad ska man fråga..



hur länge har du bloggat?

och vilka bloggar läser du?



hoppas du blev nöjd med frågorna kram!

Postat av: Linnea

LINNEA SVAR; tack för frågorna =)

Postat av: bella♥

hur mår du ? :O ♥

Postat av: Linnea

BELLA SVAR; jodå det ät bra här sj?

Postat av: m a til da

sv' ja, hon är ascool! :D

Postat av: bella♥

Okej japp det är skönt.. :)

Nej har trååk :/

Postat av: Anonym

ska iväg o cykla till affärn med syster ^^ sj ? :)

Postat av: emmaaa:]

har du gjort din header själv?:).

riktigt fin.



sv; tack:)

Postat av: Maaalin

svar: Vad roligt :) det är alltid roligt att åka till sin kille :)

Postat av: Linnea

MATILDA SVAR; ja men eller hur visst är hon =)

Postat av: Linnea

BELLA SVAR; =) aa förstår det..

Postat av: Linnea

ANONYM SVAR; vad mysig t=)

Postat av: Linnea

Emma sv; tack så mkt =)

Postat av: Linnea

MALIN SVAR; hehe aa precis =)

Postat av: bella♥

jag vet :/

Postat av: nicole

sv: vet inte riktigt:)



favorit modeblogg?

snyggaste plagget ?

hur lång är du?



såg till när svaren är uppe

/Shoppaholly

Postat av: Amanda

japp, varse tack så mkt =D

hoppas du får en trevlig dag i Uppsala =)

Postat av: m a til da

sv' :):) har du fått många frågor då?

Postat av: emmaaa:]

haha, för mig spelar det ingen roll;].

gör som du vill men det var ruskigt fin!:)

Postat av: Linnea

BELLA SV; =(

Postat av: Linnea

NICOLE SV; aah okej.. tack för frågorna =)

Postat av: Linnea

AMANDA SVAR; tack så mycket detsamma =)

Postat av: Linnea

MATILDA SVAR; ja en del =)

Postat av: Linnea

EMMA SVAR; ja okej =) tack så mycket =)

Postat av: bella♥

Vad händer ida då ? :D ♥

Postat av: emmaaa:]

varsågod:)

Postat av: olivia wikström svarar ♥

Hur gammal är du ?



Vad vill du jobba med ?



Tycker du om att blogga `?



Vad gick du/går du på gymnasiet ? (alltså linje)



Ha det så bra ! ♥

Postat av: m a til da

sv' okej. ska bli rolgit att läsa sedan :)

Postat av: Roshanna

Favoritklädbutik?:)



sv: Tack(:

Postat av: Cissi

Hej, hur står det till med dig idag då? :)

Postat av: Linnea

BELLA SV; jag ska hem till min pojkvän lite senare i dag sj? =)

Postat av: Linnea

OLIVIA SVAR; tack för frågorna =)

Postat av: Linnea

MATILDA SVAR; hehe aa =)

Postat av: Linnea

ROSHANNA SVAR; tack för frågorna =)

Postat av: bella♥

Okej kul :)

ni verkar fett söta tsm (a)

Kommer förmodligen åka hem till stockholm :D

Postat av: Linnea

CISSE SVAR; Jodå det är bra med mig i dag hur är det själv? =)

Postat av: Cissi

Härligt! Det är bra här också :D

Postat av: Elin

Svar: Tack detsamma :)

Postat av: bella♥

Hihih :)

En timme ungefär :D ♥

Postat av: Linnea

CISSI SV; vad bra =)

Postat av: Linnea

ELIN SV; =)

Postat av: Linnea

BELLA SVAR; aah okej men det är ju skönt =)

Postat av: Klara

Jag har 2 frågor brukar du svara på alla kommentarer du får? och brukar du gå in på bloggar som skriver typ att de vill att du ska gå in på deras? vissa skiter ju bara i det..

Älskar dig blogg <3 Hade så bra på din dag med din pojkvän, super söta ni är tillsammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0