♥ Dagens möten

God kväll!

Skrev tidigare i dag att jag skulle in till stan på möten och det har jag varit, och jag måste säga att de gick bara bra.. Självklart var mötena om jobb.

I morgon börjar jag mitt nya jobb på stockholms mässan i Älvsjö och morgondagen är introduktion med rundvisning, instruktioner osv. osv. ska bli mycket att ta in på en gång.. men det kommer bli en rolig dag tror jag.

Dagen i dag var väldigt stressigt eftersom 1. Störningar i pendeltågstrafiken, men var ute i god tid så det var inga problem 2. Gick vilse på vägen till möte 1 på östermalm 3. Missade tunnelbanan med nån minut så kom försent till möte 2 4. Gick vilse i byggnaden till möte 2 och för det sista så missade jag pendeln hem med nån sekund.. suck! men dagen var bra i övrigt..

Vaknade kl. 6 i dag så nu börjar jag känna mig riktigt trött.. Ska nog sova om en stund, inte riktigt ännu.


Jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV; Jo tack det är bra! :D

Postat av: EMELIE

sv: tack :) är dock inte så nöjd med oversize tröjan :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0