♥ Dag 2

I dag är det dag 2 och det känns helt okej faktiskt, bara några gånger i dag man känt suget.. men det är bara att tänka på något annat så går det över.. Jag måste bara vara envis och säga till mig själv att jag klarar det här den här gången. Det finns ingen mening med att fortsätta med något som förstör en själv.

Nu ska jag skaffa jobb och spara pengarna från skiten i stället så jag kan göra andra roliga saker som att resa och kanske spara ihop till en insatslägenhet.

Gissa vad det är? Den första som gissar rätt för en länkning..

Ska hem till min pojkvän snart, gud så skönt med en promenad.


Kommentarer
Postat av: Vannichi

Allt bra idag :)?

Postat av: Vannichi

Allt bra :)?

Postat av: Sandra

sv: vad mysigt =D.

jag har precis vinkat av min pojkvän =(

Postat av: jessica

rökning`:

Postat av: rebecka

du har slutat röka! eller? haha

Postat av: m

Veckans blogg som du har anmält dig till kommer ej att avslutas. Då jag ska sluta blogga (läs anledningarna i mitt senaste inlägg om du är nyfiken på varför). Hoppas du har överseende. Tack för ditt deltagande ändå.

Postat av: Katrin

Ny blogg! Http://Katrinsord.devote.se

Postat av: EMELIE

sv: inte mycket, svarar på kommentarer =) durå?

Postat av: Linnea

Emelie sv; samma här =)

Postat av: Linnea

Katrin sv; ok =)

Postat av: Linnea

m sv; vad tråkigt =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0