♥ 100804

God dag!

I dag mår jag bara sådär men ska dock inte klaga alltför mycket för jag har haft underbara dagar med min älskling, han åkte dock hem för en liten stund sedan. I dag har jag diskat, tvättat och tagit upp middag helt enkelt sånna saker man måste göra när man är ensam hemma.. (Ensam hemma med min syster dvs. men hon jobbar)

I går spelade jag ett kortspel som heter "Chicago" väldigt roligt spel och som kan gå hur som helst beroende på vilka kort man får.. Min pojkvän som jag spelade med vann 2 gånger av 3, så jag vann en gång iaf. men roligt var det..

Nu ska jag sätta igång och städa!



Kommentarer
Postat av: m a til da

jag har dekorerat med smycken i cocktailglas, vad tycker du...? :) jag tycker det blev riktigt snyggt.

Postat av: Linnea

Matilda sv; ska kika =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0