♥ 04.58

Ni undrar säkert varför jag valde denna sifferkombination som rubrik och det ska jag säga er att det är då min väckarklocka kommer att börja ringa igen även i morgon.. Ingen direkt tid att skryta med, ingen sovmorgon och inte ens lite granna så jag ska upp om några timmar så får hoppas jag hinner sova lite iaf. men det ska nog inte vara några som helst problem.

Arbetsdagen i morgon vet jag inte riktigt hur den ser ut, men det får tiden visa.. Kommer iaf. bli mycket trevligt tror jag för i morgon är det mässans sista dag och min sista arbetsdag, kommer vara tråkigt att lämna mässan i morgon men kommer säkert tillbaks någon gång i framtiden.. För inte har jag lämnat mäss-jobbet helt bakom mig inte..






Kommentarer
Postat av: LinaBeerglundNoreeus♥

Snälla rösta på mig i veckans blogg här: http://tycjan.blogg.se/2010/august/rostarostarost.html#comment



Tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0