♥ Första April - Skärtorsdag

God morgon!

Då var första april här och jag får se om jag ska lura någon i dag eller inte.. Min syster kommer i eftermiddag så får se om jag lurar henne lite.

I dag är det riktigt skit väder ute, regnar och är allmänt tråkigt.. Så får se om påskkärringarna vågar sig ut i det här vädret. Jag måste iaf. röra mig ut en stund i dag tänkte jag, och hoppas det blir uppehåll någon gång under dagen!

Planerna i dag är att plugga i psykologi, börjar jobba på torsdag nästa vecka så ska göra så mycket som det går innan det.. Har påbörjat några andra kurser förutom psykologin denna termin, men det ska jag tacka nej till så jag bara läser psykologi kursen.. Får se bara hur jag ska göra, om jag måste skicka mejl eller hur det går till.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0