♥ 100407 - Onsdag

Har inte skrivit något alls under påsken men kan säga som så att familjen var på påskmiddag hos min moster med den övriga släkten, jätte trevligt, fått 2 påskägg, spelat massa kortspel och varit hemma hos min pojkvän som varit ensam hemma. Var ute i lördags på krogen och dansa och mingla, var faktiskt trevligt och såklart drack jag inte mycket alls utan jag tycker man kan ha roligt iaf. det viktigaste för mig är att komma ut och träffa människor man känner och umgås med de. (Dricka vatten hela kvällen på krogen) På söndagen vaknade vi hyffsat tidigt och ingen bakfulla alls, så det ska vara, så himla skönt! Har varit soligt och varmt i helgen, så himla underbart!

I morgon börjar jag mitt nya jobb, är riktigt förväntansfull och tycker det ska bli jätte roligt och trevligt. De anställde några till förutom mig, så jag har ingen aning vilka de är så det ska bli super spännande att se. Tänk i morgon är jag en flitig arbetare och pluggar halvtid, kan inte föreställa mig det faktiskt! så mycket som pågår i min hjärna just nu..

Snart fyller man år också, så jag måste tänka på det.. Vilka jag ska bjuda, vad jag ska bjuda på osv. osv. löser sig nog tror jag bjudit alla redan som jag ska iaf. så det känns skönt.

Snart valborg också, vad ska man göra då(?) är frågan.. Massa planering och funeringar på allt möjligt just nu alltså.. Så mycket man ska göra och komma ihåg att göra. Ska iväg i dag iaf. och köpa ett 30 dagarskort, så man har det gjort för i morgon tror jag att det är många som kommer köpa och slippa stressen är det bäst att rusa förbi i spärren.. Känner ju några minuter på det iaf.

Blä! Långt inlägget blev.. Skriver mer senare tycker inte om långa inlägg..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt för dålig uppdatering :)



Alllting bra med dej?:*

Postat av: Vanadesse.

trevlig helg gumman =)

Postat av: Anna ♥

Asfin blogg tjejen! :)

Postat av: Linneaa

Anna sv; tack så mkt =)

Postat av: Linneaa

Vanadesse sv; tack detsamma =)

Postat av: Linneaa

Anonym sv; aarå sj?

Postat av: Linneaa

Katrin sv; aarå =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0