♥ De 10 första svaren



Vad söt du är:) Min fråga är, är du modell eller skulle du kunna tänka dig det??
Svar:
Tack så hemskt mycket. Nej, jag är inte modell och har inga planer på att försöka bli det heller.. Men man vet aldrig vad som händer i framtiden.

♥ När har du och din pojkvän 1 år?
Svar:
Vi har 1 år den 5:e December, så inte så långt kvar men ett tag till kvar.

♥ Har du några husdjur ?
Svar:
Nej, har nästan aldrig haft det heller.. Bara 2 kaniner när jag var 12, och sen har min pappa alltid haft hund men han är jag inte mycket hos, så svaret är nej..

♥ Vad pluggar du för något?
Svar:
Jag pluggar programmering och webbdesign på högskolan.

♥ Hur lång är du ?
Svar:
Cirkus 165cm.

♥ Hur gammal är du ?
Svar:
Jag är 20 år. 

♥ Såg att du pluggade på högskola, vad vill du bli?
Svar:
Jag vill bli någonting inom IT, är inte riktigt säker på vad ännu, men det kommer jag nog på snart eftersom jag pluggar 3 olika inriktningar eller 3 olika slags kurser i nuläget. (Programmering, Webbdesign och IT-säkerhet)

♥ Vad är ditt mål i livet?
Svar:
Oj, den var svår! Men det är nog "Behandla andra som du själv vill bli behandlad" eller är det ordspråk?

♥ Vilket är ditt favorit pogram?
Svar:
Får man bara välja ett? Det är mycket svår fråga men främst kommer nog det hederliga programmet "Våra bästa år" som jag följt säkert sen jag var 15, men annars är det Gossip girl, Idol, One tree hill och Oskyldigt dömd.

♥ Vilken är din favoirträtt?
Svar:
Helt klart tacos sen kommer kyckling wok med nudlar! Mums!


Kommentarer
Postat av: TOMATTROLL

najs!:)

btw, cool header;]

Postat av: HANNAH

allt bra med dig? =)

Postat av: Cassie

Fin blogg

Postat av: nadja

Nu har jag frågestund på bloggen,

fråga gärna nått! Kram. / http://nadjass.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0