Sista inlägget för i dag..


Kommentarer
Postat av: milla

Postat av: milla

hej :) tack så mycket, jag skulle inte rekomendera dig att åka till bulgarien, jag va dör 07 då var allt supper kul å mycket fest men nu sist var allt dåligt usch va tråkigt de va satsta på nått annat istället :)

Postat av: Emma

sv: :)

Hur mår du då?

Postat av: Niklas

hehe tack så mycket :)

jag tror också jag kommer klara det :D

Ja men promenader räcker gott och väl, bättre det än inget iallafall ;)

och sötsaker äter jag också även om man går neråt i vikt. tränar man tillräckligt mycket en dag så kan man äta nästan vad som helst. hehe.

Ne, men jag brukar ha en dag i veckan ibland som chips popcorn och godis åker fram vid filmtittande :) du får gärna säga till när du börjar träna lite mer. intressant att följa det ;)

Postat av: Walentin

söt du va då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0