Från ljusblont till ljusbrunt hår

Jag vet att jag skrev tidigare att jag skulle göra inlägg om det här i morgon, men jag har faktiskt tid över nu innan jag ska sova så tänkte visa vilka hårfärger jag använde för att få en fin brun färg i håret..

Som ni alla vet (Iaf. de som har färgat brunt från blont) är det lätt att få gråa eller gröna nyanser i ett brunt hår vid färgning av blont till brunt.. Det fick jag när jag färgade mitt hår nu senast, därför färgade jag håret brunt ännu en gång och då blev det kanon bra!!

Om ni frågar så ja jag färgade håret hemma.. Och en förpackning kostade inte ens 70kr och jag är mycket nöjd med resultatet!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter smart att använda 2 =)

Postat av: Matilda Östman

Tonade också håret, men det råkade bli rött istället för brunt. Men jag älskar det röda nu och kommer nog fortsätta tona det rött :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0