Bättre sent än aldrig, right?!

Innan jag börjar skriva det här inlägget, vill jag bara tacka alla som tog sig tid till att fråga mig något i frågestunden.. Tänkte snart svara på era frågor, men tänkte först skriva ett inlägg.

Själv tycker jag att bloggar är tråkiga att läsa där de skriver "I dag har jag varit och handlar, sedan shoppa jag, sen plugg som vanligt.. Sen duscha jag" osv. men jag måste iaf. berätta lite om min kaotiska dag i dag.. Var först och skulle ta lite prover, och de kastade mig och dit, ingen ville ta proverna sedan kom vi äntligen rätt och då sa läkarna "Vi har inte tid" men det gick till slut iaf. Men man blir så himla sur och irriterad! För Uppsala sjukhus har sagt att jag bara kan gå till vårdcentralen (Som ligger där jag bor) och ta proverna, utan att beställa tid osv. och nu när jag går dit vill ingen ta proverna eller "Jag tar inte sånna här prover", men sen tog de dem iaf. men de punkterade "Man ska alltid beställa tid", men det hade inte sjukhuset sagt att jag skulle(?) Som sagt nu vet jag det till nästa gång iaf. Ett prov tog ca. 1 timma ist. för 10 minuter, liksom skillnad.. 

Efter jag varit och tagit proverna gick jag hem, och då hade jag fått post och det var från "Umeå Universitet" ja, jag pluggar tydligen där och fick en räkning på studentkår avgift osv. hade helt glömt bort att jag går en kurs där nu i höst också! Så hela eftermiddagen, kvällen har jag pluggat webbdesign tills nyss, gick faktiskt hur bra som helst och det var hur skoj som helst också! Det är liknande koder till bloggen, så lite känner man igen.. Men man får anvisningar hur man ska göra, det är just det som är svår.. Man får inte direkt göra som man själv vill..

Usch! Vad långt inlägget blev..
Svarar på era frågor nu innan jag ska sova!

Kommentarer
Postat av: My

gud så söt du var .:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0