♥ Är jag en riktig student nu?

För någon dag sen fick jag hem mitt Studentkort som det så fint heter, och med det kortet får jag rabatter på te.x. datorer, resor osv. Kalas bra! 

Eftersom jag tänkt åka ner till Gotland snart och hälsa på skolan där så kommer det väl till hands nu, om det nu finns rabatter på det dvs. men det borde ju finnas det iaf. tycker jag eftersom det är där jag pluggar (?) 

Innebär det här att jag är student på högskola på riktigt nu tro? Jag tycker det iaf, känns iaf. bra att få ett sådant kort och inte bara ett CSN-kort som man fick när man pluggade på gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: maddie

Rabatt e aldrig fel :)

Postat av: Anonym

bra har lagt t dej me nu :)

Postat av: Maria

Vill också till Gotland, det är så fint där!! Lova att du tar mycket kort och visar!

Postat av: Emma

SV; tack då lägger jag till dig också nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0