♥ Ännu mer svar



♥ Vilka länder har du varit i och vilka vill du till?

Jag har varit i USA -florida, Spanien, Grekland, Holland, Thailand och såklart Finland om det nu räknas? Jag skulle vilja tillbaks till Thailand som säkert många andra svenskar men även så vill jag till någon fin ö i Grekland och Mauritius och även Hawaii.

♥ Vad tycker du om bantning?
Jag tycker väll igentligen ingenting om det för jag har varit med om det i tidiga tonåren lite granna.. Just nu tycker jag att det är helt fel sätt att gå ner i vikt eller ändra på sin kropp, träning är därmed mycket bättre och framför allt får man en snygg kropp.. Tycker inte "smala" kroppar är speciellt fint.. Vältränad smalt är fint däremot tycker jag.

♥ Röker du?
Nej!

♥ Vad är dina favorit färger?
Turkos och naturligtvis rosa, eftersom bloggen klär i just rosa!

♥ Du har så fint hår på dina bilder, har du löshår?
Tack så hemskt mycket. Nej har aldrig använt löshår, har bara "fint" sönderblekt hår.

♥ Har du tagit studenten och isåfall när och var gjorde du deT?
Ja, jag har tagit studenten tog den 29 maj i år faktiskt och det gjorde jag på ett gymnasium i Nacka.

♥ Brukar du ha högklakat?
Ja, det brukar jag!

♥ Vad läser du på högskolan och vad heter kurserna?
Jag läser ett program som heter "Avancerad webbprogrammering" och därmed har jag kurser som redan är förplanerade jag ska läsa och de heter "Objektorienterad programering med Java" samt kursen "It-säkerhet" läser även en kurs till som heter "Webbdesign med CSS" på ett annat universitet.

♥ Du visade bild förut på dina naglar, superfina! Skulle vilja veta vad du använt för nagellack osv och hur du kunnat göra de så fina..
Jag använder mig av "Fransk manikyr" -kit från märket Trind. Jadu, jag vet inte, men med åren har jag blivit säkrare på att måla just det vita osv. så jag kan tro att det är därför det blir finare, du skulle sätt hur det såg ut i början! Katastrofaltfult! Övning ger färdighet så att säga. Brukar alltid måla vitt först och sen rosa och sen fylla på med vitt igen, och sen lägga på "top coat".

♥ Hur kom det sig att du började blogga ?
Tror det var när jag var mycket inne på hemsidan stylesearch för där började man snacka om bloggar osv. kom ihåg i början att jag undrade varför det stod så mycket "skit" på sidan/sidorna av hemsidan.. Men det var ju där själva inläggen var samt arkiv osv.

♥ Vad tycker du om att göra?
Jag har älskat att sy kläder, måla osv. men nu på senare dar har det inte blivit något av med det utan jag har börjat skriva på min egna bok.. Får se bara hur långt den kommer att gå.. Tycker såklart också om att umgås med min pojkvän, umgås och träna.

♥ vad är det bästa med att vara du?
Svår fråga! Men jag tror att det är att jag har en sån underbar pojkvän, samt att jag har haft turen att komma in på högskolan/ universitet samt att ha så underbara människor runt omkring mig.

♥ varför började du blogga?
Jag kände att det var värt att pröva på, och jag fastnade.

♥ hur skulle du beskriva dig själv?
Jag skulle beskriva mig själv som en person som är snäll, omtänksam, rolig och pålitlig osv. men även så är jag ganska impulsiv och har svårt att hantera min ilska (Säger saker som jag igentligen inte menar) när jag blir sur/ irriterad. Men så kanske det är för alla(?)

♥ vad har du för åsikter om kärlek?
Kärlek är något som finns överallt, familjen, vänner osv. men det finns även kärlek som är till ens partner och den kärleken är underbar.. Kärlek för mig handlar om att respektera varandra och visa varandra uppskattning samt ärlighet osv. och absolut inte ljuga fast vita lögner kan vara bra ibland för det går under omtänksamhet litegranna tycker jag..

♥ varför började du blogga? :)

Kommentarer
Postat av: Walentin

sweet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0