090927 - Söndag

God morgon! I dag vaknade man ganska tidigt eftersom man inte varit ute och svidat om i helgen, och vakna av sig själv och inte vara bakfull är nog det bästa.. Man känner verkligen att nu är det en ny dag och nya tag, medans när man är bakfull vill man bara ligga kvar hela dagen och tänker "I morgon är det en ny dag".

Tänkte inte skriva så mycket mer än att jag saknar min älskling! Inte träffat han på några dagar nu för han varit sjuk, hoppas han mår bättre i dag så han och jag kan träffas..



Bild på mig från förra sommaren


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild på dig =)

Postat av: Anonym

Nu har jag frågestund! Fråga om vad som hälst!!!



Ps Tipsa gärna!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0