090926 - Lördag

Känns som om det inte är någon ordning alls på mina inlägg här i bloggen denna vecka, men äsch det är väll så att vara student kan jag tro.. Man tänker bara på plugg så att säga (Nästan iaf.)

I dag är det Lördag iaf. och i går satt jag och pluggade hela dagen ända fram till ca. 23-23.30 lite otroligt för att vara fredag kväll.. Ska man inte vara ute och svida om? Tänkte eftersom det var "löning" i går också.. Äsch, man måste tänka på sin framtid i mellan åt också och inte bara att må bra i stunden. Jag är iaf. stolt över mig själv ska ni veta! Party får man ta någon annan gång, det finns alltid kvar men det gör inte sina deadlines på högskolan kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: HANNAH

det är bara bra tack! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0