090915 - Tisdag

I dag är det som sagt Tisdag och i dag håller jag alla tummar på att jag får mina skolböcker, så jag kan sätta igång att plugga så det ryker, inte så lätt om man inte har sina böcker kan jag säga er.

Annars i dag ska jag försöka göra så mycket som möjligt inom plugget som jag kan utan mina böcker, får se bara hur det går med det. Vill inte hamna mer efter än vad jag redan är! Vill bara att böckerna ska komma nu, nu, nu!

Överraskningen jag skrev om i går var iaf. att jag har färgat håret brunt.. Så nu är mitt blonda, vita, fjortishår borta och jag är mörk brunett ala gynning, sjukt snyggt! Eller iaf. hennes hår är sjukt snyggt, mitt är mest lite grådaskigt här och var så tänkte köpa en färgning till så ska det nog vara på sin plats att visa bild här i bloggen.

Före och efterbilder kommer naturligtvis upp på mitt blonda som jag hade innan jag färgade mitt hår brunt nu.. (Efter jag färgat mitt hår en gång till dvs.)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

var det svårt att få det jämt när du gick från blond till mörkare? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0