090909 - Onsdag

Det är såhär att jag har mycket i skolan just nu och därför har inte hunnit uppdatera bloggen något..

I går fick jag reda på att jag kommit in på en kurs (Umeå Universitet) som handlar om webbdesign, känns faktiskt hur skoj som helst! Den kursen är på 7,5 högskolepoäng och ges på halvfart så det passar utmärkt till mig som redan går 100% på ett annat program (Inga kurser, utan program!) Så nu har jag fullt upp kan man säga.

I dag är det superfint väder ute! Måste säga att jag börjar bli lite trött på den här stekande värmen som är, nu vill jag bara ha höst!! och åter höst!! Vill använda mina stövlar och höstjacka osv. så mysigt! Älskar hösten, löven ändrar färg, löven trillar av träden osv. så himla mysig stämning på något sätt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fyllde år då =) altså 090909


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0