090904 - Fredag!

Nu är Fredag äntligen här och det är efterlängtat ska ni veta!! (Eller kanske inte överdrivet, men det är alltid härligt med helg!)

I går satt jag i stort sätt hela dagen med engelska programmeringboken och även i dag ska jag sätta mig och läsa den engelska programmeringsboken.. Tur man är bra på engelska säger jag bara, eller bra och bra är jag nog inte, men min engelska räcker gott och väl.. Bara de tekniska termerna som är lite svåra.

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer och sker, det enda jag vet är att jag kanske ska träffa älsklingen i dag och i morgon har vi 9 månader tillsammans..

Tänkte lägga upp lite party-låtar eftersom det är helg nu..


Jag och älskling på väg hem från Sandhamn i somras


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej:) Hoppas du har en bra dag.

Svara gärna på dagens fråga "vad är viktigast på din blogg?" i mitt senaste inlägg :)

Postat av: Amanda

Förlåt för sent svar på din kommentar, men jag har haft himla mycket att göra i veckan. Jag önskar dig en riktigt trevlig fredag och ett fortsatt bra veckoslut!

K R A M!

Postat av: elina

jag hittar inte din bloggadress nu när jag ör inne på bloggtrafik.nu så skulle du bara kunna gå in på min blogg och skriva den ? Tycker om din blogg varje gång jag är inne, men kan inte se vad du heter :)

Postat av: milla

ja men precis ska man ¨ändå lägga ner pengar kan de va värt några extra tusenlappar för att få de bra :) tack :)

Postat av: Emma

sv: Tack sötnos! ^^

Härligt att höra, med mig är allt finfint.

Postat av: b & v

FRÅGESTUND!



Nu har vi frågestund på våran blogg, passa på att fråga vad du vill. Vi svarar på precis ALLT.



http://apieceofsisters.blogg.se

Postat av: Niklas

hehe ja precis, motivationen och inställningen är dom två viktigaste. du får gärna säga till mig om du börjar träna mer ;)

Postat av: Monika

Tack så jättemkt! Själv försöker jag plugga in låtarna så jag kan de tills uppträdandet imorn :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0