090903 - Torsdag & Plugg

Kom hem från min pojkvän för några timmar sedan, så jag har ätit frukost och pluggat lite. Har fått reda på att jag ska ha "e-möte" i dag kl. 18 inför ett större "e-möte" nästa vecka. Nya tekniken är faktiskt hur coolt som helst!

På Tisdag är det iaf. inlämning i min programmeringskurs och den är superduper svår!! Så jag ska läsa igenom allt snart en gång till, så jag verkligen förstår hur man lägger till klasser, objekt osv. i min programmering som ska bli ett äventyrsspel om ca. 9 veckor då kursen slutar. Ska bli hur spännande som helst faktiskt, och se slutprodukten.

Läser även en annan kurs samtidigt nu, och den handlar om it-säkerhet, faktiskt hur roligt som helst!

Nu ska jag sätta igång och plugga som en galning!!
Skriver mer senare..


Jag


Kommentarer
Postat av: Ness

vad bra :D det är kanon :)

händer idag då :)?

Postat av: Linda

*SV: Bra frågor. Tack söt! ;)*

Postat av: sanna

tack! ( : <3

Postat av: Marre

Gör det! :D

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja, visst var dom snygga :) fick hem en nöjd pojkvän hihi... jag kommer nog använda dom lite också ;)

Postat av: Linda

*SV: jag överlever iaf :) Själv då?*

Postat av: Ness

okej lycka till med det då :D

jag ska till skolan snart har2 lektioner sen blire nog att träna D:

Postat av: Linda

*SV: Härligt! :)*

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja det är så mys, speciellt om dom luktar precis som honom... mmmm finns inget gosigare.

Postat av: anna

hoppas pluggandet går bra!

Postat av: Anonym

fin bild

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Haha ja såklart, bara ens egen hihi! Tänk att dom kan lukta så eget :)

Postat av: Anonym

Hej ! nu är det frågestund på min blogg ! ställa gärna en fråga elr fler ! :D



puss

Postat av: victoria

fin blogg :)

Postat av: Ness

jaråå :D

Postat av: simone

Sv: Jaa det är grymt om man har fett hår :D

Postat av: cammie

kika gärna in hos mig :)

Postat av: Niklas

hehe Tack så hemskt mycket för din kommentar och dina lyckoönskningar ;)



Jo, nu är det inte alls långt kvar till mitt mål :)

Sen börjar den riktiga kampen om att behålla det målet. heh, sagen tar aldrig slut :P



Tränar du något överhuvudtaget?



ha en jättetrevlig dag.

Postat av: 'lona

svc: okej! jo de är fint :D

Postat av: Fia

Aa, det är ett jättebra program :D

Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

tack så mkt! :D

Postat av: Josephine Englund

jag rekommenderar det starkt ;)

Postat av: kamilla

fin blogg :)

Postat av: Kimberly Engqvist

söt blogg :)

Postat av: Emmelist

tack!! vilken fin blogg du har sötnos :D

Postat av: Emma

sv: Ja visst är det?! :)

Gullig bild.

Postat av: Pcupdate

Torsdagar Suger :P

Postat av: Patricia

vinnaren i min tävling jag hade har nu utsätts, kika gjärna in och kolla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0