♥ Saknar mitt blonda

Går inte att beskriva vad jag saknar mitt blonda hår just nu, tror skarpt att jag ska färga tillbaks.. Kanske inte sådär ljust men iaf. göra det något ljusare för jag har nästan mellanbrun/ mörkbrun i dagsläget och känns inte riktigt som om det är jag det här..

Så vi får se om jag överraskar min älskling åter en gång till och fixar blont tills han kommer hem.. Som sagt med min vet man aldrig..

Ne, nu ska jag ta mina funderingar och hoppa i säng.. Sovit i dag nån timma så är inte värst trött men man kan ju ändå inte sitta uppe hela kvällen har en morgondag att tänka på med massor av "härligt" plugg medans min älskling ligger på stranden och har det skönt med en bärs eller han kanske slår till med en drink i värmen (?)

♥ Sov gott iaf!

Kommentarer
Postat av: Lea

Hej hej! Du passar säkert jättebra i alla hårfärger!

Ville bara tipsa om en grym sajt där man kan få GRATIS märkeskläder, smink och andra prylar!! Kolla in http://www.freestreet.se/?r=1115

Postat av: Anonym

Fin du är i blont hår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0