♥ Mysfredag & Idol

I dag har hela dagen gått åt till pluggning, och jag kan inte förstå att jag ändå har mycket kvar, det är helt sjukt igentligen men jag fixar det här tills nästa vecka!

Snart börjar utröstningen av Idol, och jag har ingen aning om vem som åker ut denna gång. Alla var duktiga på sitt sätt, väldigt svårt val.. Nyfiken på vilken som åker! Vem tror du?

Det känns verkligen segt att sitta hemma en fredag med sina skolböcker och plugga, men så är det väll att vara vuxen och plugga på högskola?

Nästa helg flyttar jag
, måste fixa dator, packa allt som ska med från mig till min nya lya samt inhandla lite hushållsprodukter eftersom jag inte har ett gnutta! Ska fråga mamma om inte hon kan vara snäll och låna ut lite junk till mig under den tid då jag bor på egen hand.. Ska faktiskt bli skönt att få bo själv, äntligen!

Men kommer nog bli ensamt och åka hem till mamma i mellan åt fast det är ganska långt! Har iaf. syrran nära så kommer nog vara hos henne en hel del.


Bild; Jag


Kommentarer
Postat av: Jossan :D

Snygg blogg :)

Hoppas du haft en bra dag :)

Kolla gärna in min blogg om du vill och har lust :)

Kram :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0