♥ Klippa mig, men hur?

Genom åren har jag haft många olika slagt frisyrer från hellångt hår till "hockeyfrillan" lugg, uppklippt hår osv. Just nu känner jag (Eftersom jag inte klippt mig på nån månad nu) att mitt hår börjar bli sådär vilt-vuxet och ingen ordning på längder osv. för mit thår växer så himla olika.. Ena sidan blir alltid längre än den andra osv. lite jobbigt om ni förstår!

Min syster har iaf. kommit hem till oss nu och vi har ätit middag och hunnit vara på shopping-runda.. Super trevligt! Hon är ju utbildad frisör iaf. sedan många år tillbaks så det är min kära systeryster som har stått för min klippning sedan jag var 14-15 år, så har nästan aldrig varit hos en "riktig" frisör på länge nu..

Åter denna gång jag ska klippa mig, står min storasyster för detta och jag brukar alltid bli nöjd och hon förstår mig precis när jag berättar hur jag vill ha det.. Viktigaste hos en frisör tycker jag! En kompis till mig var hos en frisör och hade långt här och ville bara klippa "topparna" och hon kom därifrån med mycket mer än bara topparna avklippta, att man ens kan göra något sådant mot sin kund undrar jag(?)

Frågan återstår, hur ska jag klippa mig? Ska snart slänga mig i "frisörstolen"...


En bild från min student nyklippt och fräscht!
Lite uppklippt och sne lugg off course..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0