♥ Lycka

Måste bara skriva av mig lite eftersom jag är så glad och känner mig så lycklig, gud! det låter som om jag aldrig är det, och det är jag hela tiden naturligtvis men nu känns det lite annorlunda och jag vet inte varför..

Har inte träffat min pojkvän nu på några dagar (Eller träffade honom i förrigår) men det känns som en evighet! Vi skickar mycket sms osv. till varandra när vi inte träffas och jag älskar verkligen när han skriver apropå ingenting hur mycket han älskar mig och saknar mig, så himla mysigt! Även att jag vet det så behöver man ju alltid höra det och känna det..

Snart åker han ju bort ganska många veckor och jag kommer naturligtvis att sakna honom jättemycket så jag kommer nog skriva mer om honom under en tid framöver..

Foto: Min pojkvän & jag cirkus 1 månad innan vi blev tillsammans..
Tycker vi ser ut att vara tillsammans på denna bild, den är så urgullig på något sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0