♥ Blondering

Har precis varit och handlat mig en blondering, så jag ska ta och sätta i den nu och fortsätta plugga sedan.. Fick lov att bli den vanliga "Schwarszkopf Blonde L1+" så nu ska det nog bli ordning på mitt gula/ orange hår bara det inte blir för vitt!!

Har fått en kommentar om att jag inte lagt upp bilder på mitt bruna hår eller från kryssningen jag var på som jag tidigare lovat men såklart har jag glömt det tack för påminnelsen!

Jag personligen var inte riktigt nöjd med mitt bruna hår jag haft så kanske därför jag försökt att förtränga att visa det, men självklart ska ni få se hur förtäskigt det såg ut! Skämt åt sidan..

Kommentarer
Postat av: ella

avfärgning kanske hade funkat annars? :D

Postat av: ella

haha nej men det är ju inte blekning heller iof :D

Postat av: Anonym

Hur blev det?

Postat av: Anonym

Sådär brukar jag också göra, bleka bleka och bleka tills det nästan är vitt haha ;D



Hade så bra!

Postat av: Sandra

åh har också väntat på korten nu när du skriver det, glömt bort de haha =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0