♥ 091025 - Söndag

I dag är det Söndag och om en vecka är min älskling hemma igen, tiden går snabbt fast men ändå inte.. I går pratade jag med honom lite och gud vad jag började sakna honom då! Vill bara han ska komma hem och krama mig osv, sen kan han få åka tillbaks igen.. Saknar honom hela tiden naturligtvis, men när man pratar med honom så blir det ännu mer! Han har det bra iaf. och det är huvudsaken.

Söndagar är igentligen den tråkigaste dagen på hela veckan tycker jag, för man är oftast så himla seg från veckan som varit och så ska man samla kraft för den nya veckan som kommer osv.

Nästa vecka kommer nog bli lite stressig för min del eftersom jag ska åka till Uppsala med grejer, hämta nyckeln, köpa dator och allt annat som behövs, syrran flyttar på fredag och ska nog hjälpa henne -kanske utgång på det om jag inte ska åka till Arlanda på lördag morgon när min pojkvän kommer hem. Samt ska jag hinna åka hem till en kompis och kolla hennes rum för hon har fixat om.. Sen får man inte glömma allt plugg! Nästa vecka är nämligen kurs-avslutning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0