♥ 091022 - Torsdag

I dag vaknade jag runt 9-tiden av att min styvpappa och lillebror kom och knacka på min dörr och berättade att "kaffet var klart" jag älskar ju verkligen kaffe, så jag kastade mig upp..

Denna vecka har det varit mycket plugg speciellt med programmeringskursen, har fått lite kläm på det hela men långt ifrån klart.. Har iaf. fått hjälp av 2 lärare samt en kursare som arbetar som programmerare så himla gulligt att ställa upp tycker jag. Stort plus till snälla människor som hjälper andra i nöd!

Nu börjar helgen närma sig också, får se vad som händer och sker.. Jag vill iaf. göra något skojigt och jag lovar ska inte dricka så mycket som jag gjorde förra helgen! Det är inte bra, att man aldrig lär sig är frågan(?)

Elise var här på besök i Tisdags eftersom jag inte orkade åka till henne, så hon kom till mig jätte gulligt! Alltid lika trevligt att träffa henne så det var mysigt.. Vi gick faktiskt och köpte hårfärg till mig och jag har faktiskt tänkt och bli blond igen, orkar inte med att vara brunhårig längre! Man känner liksom inte igen sig själv, jag är blond helt enkelt..

Undra om min pojkvän kommer bli galen på mig när han kommer hem från sin Thailandsresa, i såfall får han för helsike bli det! Mitt hår och ingen annans.. För innan han åkte sa jag till honom "Jag vill färga mitt hår" och då svarade han "Inte till blond igen va?" När man säger att man inte får eller antyder något sånt, är det klart man gör det! Herregud.. Eller jag är så iaf. t.ex. om min mamma säger något i stil med att man inte får göra något, har jag alltid gått och gjort det.. Typ, beror ju på vad det är också..

Nu blir det iaf. plugg för fulla muggar och sedan har jag tänkt att gå och köpa en hårfärg till för jag är alldeles gul i skallen!! Och det är "inte okej!".

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin bild =) Hoppas det går bra med färgningen, vill också bli blond nu när alla andra blir brunetter! Lägg upp bild på hur ditt går blir sen gärna =)

Ha det så bra!

Postat av: Anonym

När kommer bilderna på ditt mörka hår upp då o bilderna från din kryssning :) väntar på bilder som du lovar men de kommer aldig :(

Postat av: erica

hejsan , var har du köpt dina skor på bilden ? dom är jätte fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0