♥ 091015 - Torsdag

Har precis kommit hem från en liten shoppingtur, handlade en urmysig kofta och ett par knästrumpor.. Samt så kikade jag på lite datorer osv. gud så fina det finns! Giller mest de rosa, ovanligt nog! "Nej"..

Tror att min älskling har kommit fram nu iaf. till Thailand, han har inte hört av sig ännu men brukar ta några dagar sen brukar han höra av sig och värst är de sista dagarna han är borta för då hör han av sig hela tiden.. Såhär var det iaf. förra gången han var borta i våras i 2 veckor.

Måste finna ro till att plugga känner jag, men jag ska ta något gott att äta snart och göra lite gott kaffe så ska jag nog komma på andra tankar.. Måste verkligen fokusera nu och göra allt i tid som jag måste göra..

I dag måste jag scanna in mina betyg samt skriva personligt brev osv. för att kunna söka till en utbildning till våren och jag håller verkligen tummarna för den!! För den verkar vara hur rolig som helst..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, om du skulle kunna hjälpa mig (det går jätte snabbt) genom att klicka på bilden på Nicklas Hocker (och vänta ca 4 sek tills du kommer till hans blogg) i mitt senaste inlägg så är du bäst!

Postat av: Marica Rödebäck

Hej!

När man bloggar vill man ju att så många som möjligt skall ta del av det man skriver, jag vill försöka hjälpa till med extra trafik!



Lämna din bloggadress här: http://rodeback.blogg.se/2009/october/marica-gor-reklam-for-andra-bloggar.html så skall jag länka till din blogg och ge dig reklam!



Ursäkta min reklam, släng kommentaren om du inte gillar den. Ber om ursäkt i förväg.

Postat av: HÄNI

fin du är!

Postat av: Linnea

H; Tackar =)

Postat av: Anonym

Fin bild =)

Postat av: Anonym

Fin bild =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0