♥ 091013 - Dålig uppdatering

God eftermiddag! Jag vet just nu är det urdålig uppdatering och det märks på mina besökare jätte mycket, men jag har varit med min älskling han åker ju i morgon till Thailand så jag vill bara med honom så mycket som möjligt nu innan han åker och jag ska tillbaks till honom i kväll och äta mysig middag med hans familj..

Annars har jag inte så mycket att skriva om i nuläget, men i morgon så blir det mer uppdateringar jag lovar och tänkte även då visa lite bilder från kryssningen jag var på i helgen..


Kommentarer
Postat av: rebecca

fin blogg verkligen!

Postat av: rebecca

en fråga till bara.. hur fixar man annan stil på texten i menyn? har du tid att hjälpa mig med det?


URL: http://re
Postat av: becca

väldigt fin blogg du har:) har du gjort den själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0