♥ 091012 - Måndag

Då var det åter måndag med ny vecka och nya tag, känner mig faktiskt fortfarande lite seg från helgen men jag hoppas det går över med tiden för det är det värt för jag hade en utmärkt rolig helg!

Denna vecka händer det inte så mycket mer än andra veckor, plugg, inlämningar osv. men det "utöver" vanliga veckor är att min älskling åker till Thailand, men han kommer hem om några veckor igen så jag kommer sakna honom men han kommer ha det skönt och bra därborta..

Senare i dag kommer "Dagens blogg" som jag tänkte återuppta, så anmäl din blogg om du vill också!

Blir även lite bilder från kryssningen jag var på.. Riktigt rolig faktiskt!

Bild från från en annan kryssning så länge


Kommentarer
Postat av: Sessan

Otroligt läcker bloggdesign! Allt bra hjärtat? Haft en händelserik helg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0