♥ 091008 - Torsdag

I morse ville jag bara dra täcket över huvudet och bara sova hela dagen och slippa gå upp, jag har få sådana dagar men de kommer även för mig som alla andra.. Ont i magen har jag också.. Helt enkelt inget känns riktigt på topp denna dag, men det känns också som om man behöver såna här dagar för att värdesätta de dagar man vaknar med ett leende på läpparna..

Det man måste göra såna här dagar, är att göra det bästa av situationen och jag ska verkligen försöka att skaka bort det här så jag kan plugga i lugn och ro.

Förresten! Tack alla som skrev i mitt inlägg om att bli "Dagens blogg" här i bloggen och jag har faktiskt tagit ut en redan som jag verkligen började tycka om direkt som är sparad numera i "mina favoriter". Skriver snart ett inlägg om det, så ni också kan spana in den bloggen, hoppas ni också kommer tycka om den!


Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Så känns det dagligen för mig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0