♥ 091006 - Tisdag

I morse var det världens underbaraste morgon som jag varit med om på länge (Eller några dagar) för eftersom älsklingen hade sovmorgon log vi och kramades/ pratade en stund innan vi gick upp för att fixa oss i ordning för att bege oss (Han till jobbet, och jag hemåt). Jag myser verkligen just såna här mornar eftersom jag vet att det inte kommer vara så många fler gånger nu på jätte länge, eftersom min pojkvän snart åker till Thailand i lite mer än 2 veckor..

Tog en omväg hem eftersom jag följde med älsklingen nästan till hans jobb, alltid mysigt, det skadar aldrig att gå lite längre eftersom jag inte har någon tid att passa.. Jag kan ju plugga vilken tid på dygnet som helst, det bästa med att plugga på distans!

Nu måste jag börja plugga för dagen, kikade på dagens avsnitt av våra bästa år som min styvpappa spelade in och sen har jag varit lite barnvakt också åt min urgulliga lillebror när jag kom hem men nu måste jag sätta igång!




Jag och älskling i somras


Kommentarer
Postat av: Maria

Kan du inte visa vad du har på dig? =) Älskar att se vad andra har på sig även ge lite tips kanske? Du klär dig så fint iaf. på bilderna du lägger upp =) Kram

Postat av: Anonym

söt bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0