♥ 091003 - Lördag

Tänkte inte skriva så mycket för jag ska hoppa in i duschen snart och sen ska jag göra klart min "Examination" så jag kan skicka in den i dag för det är deadline i morgon. De andra här hemma har iaf. nyss åkt och ska handla vagn, stol och lite grejer till min lillebror Charlie, hoppas de hittar det de ska ha nu bara.

Vid kl.14 blir det att kika V75 för jag och min syster har spelat denna gång, så vi får se hur det går.. Min första gång jag spelar på hästar, så vi får se om det är något för mig.

Tänkte iaf. lägga upp "Veckans shopping" iaf. innan jag drar in med älsklingen m.m. till Enköping. Får hoppas jag har tid över till det bara, men det ska jag nog ha..


Foto: Jag och Frida (Tagen för 2 år sen)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Visste du att om du Solar solarium före 30 års ålder, så ökar du risken för den allvarligaste typen av hudcancer, med hela 75 procent! Läs mer på min blogg. Ha en trevlig Lördag. :) Puss /A

Postat av: Anonym

hejhej :) kikar bara förbi och vill önska dig en trevig helg!

mvh http://annebertelsen.blogg.se

Postat av: Sofia Kvarnström

Söt bild :)

Postat av: Niklas C

Snygg blogg



Vill du ha chansen att bli veckans blogg hos mig? Kolla här i så fall:



http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/10/vill-du-bli-veckans-blogg.html

Postat av: photonerden

Fin blogg :) Kram

Postat av: monia

Hejsan! Nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna ett hemmaset TANDBLEKNING! :) Ta chansen att få ett vackert vitt leende, kika in på min blogg och var med och tävla :)

Postat av: Anonym

fin bild :)

Postat av: Maria

Fin bild, kan du inte lägga upp fler bilder? =)

Postat av: Anonym

Fin blogg du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0