♥ Fredag den 13:e

I dag är det Fredag den 13:e och jag är till viss del väldigt skrockfull men det är ju igentligen vilken dag som helst i dag och inget mer med det.

I dag åker min Morfar till Thailand, hoppas han inte är skrockfull bara!

Om 2 veckor är det första advent och det känns faktiskt helt okej, tycker tiden innan julen är så mysig, när man tar fram granen klär den, julgardiner, julbakning och såklart julkalendern (Som man inte tittar så mycket på, men iaf. hör till)

Dagens är som så att jag ska bege mig ut en stund snart och ordna lite ärenden, samt plugga såklart och även se över vad jag ska packa och ta med till Uppsala när jag åker dit. Känns ändå faktiskt hur grymt skönt som helst med helg!


Frida och jag på krogen för 2-3 år sen..


Kommentarer
Postat av: alexandra

jaså :) haha vad kul :) föresten så satt jag och min pojkvän och läste din kommentar. och då blev han förvånad när han visste vem du var, han kände visst jesper om han hette så din pojkvän. Henrik Fällman heter min pojkvän :) han är från bålsta! lite roligt, haha, ha det bra

Postat av: Nina

Okej :) Yes det gör jag, med vart låg mansängen och talltorp? Gröna dalen ligger ju nere vid centrum.



Hoppas du får en bra dag, utan några hemskheter. Hehe :)

Postat av: Vanadesse.

vad händer denna fredag då söt =)?

Postat av: Lindzon

Hoppas du har haft en bra fredag och att du inte har råkat ut för några olyckor ;)

Postat av: cc

Julen är otroligt mysig! Jag tillverkar och säljer hand och lår-smycken till bra priser.

Postat av: Ninelin

Här är det lite trött i mössan, kommer bli en lugn dag med sjukt barn men till kvällen då blir det bus;

Postat av: Lowan♥

Vad fin blogg :D :D

Postat av: LENA ღ

Hjälp mig jag har beslutsångest!

ska jag fortsätta vara blond eller ska jag färga håret brunt?? :P

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

Postat av: DialaAms

Sv: Tack:)) kul att du gillade dem.



Hur har din helg varit annars?:))

Postat av: S!!!

ja julen e så mysig...

=)

Postat av: Anonym

Kommentarer som är hatiska, kränkade mot mig samt reklam eller något i den stilen raderas direkt och jag har era ip-adresser! Annars är det bara att kommentera på.

Postat av: Linnea

Alexandra; Jasså, där ser man hehe, yes min pojkvän heter jesper, världen är bra liten ibland ;D hade så bra iaf :)

Postat av: Linnea

Nina; Tack så mycket :)

Postat av: Linnea

Vanadesse; Tog det lugnt med min pojkvän, sj? =)

Postat av: Linnea

Lindzon; Tack detsamma =)

Postat av: Linnea

cc; Ja visst är den =)

Postat av: Linnea

Lowan; Tackar =)

Postat av: Linnea

Lena; Blont är fint =)

Postat av: Linnea

Dailaams; Var så lite =)

Jodå, min helg har varit kanon sj? =)

Postat av: Linnea

s; Ja visst är den =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0