♥ Drömmer om sommaren

Tänkte snart gå och lägga mig men jag känner mig inge trött alls, men snart måste jag sova för att orka upp i morgon i skaplig tid och inte sova bort hela dagen som jag annars ofta brukar göra.

Det bästa när man inte kan sova, och inte har någon att prata med som t.ex. sin pojkvän som redan lagt sig för natten för att orka upp tidigt för en ny arbetsdag brukar jag kika bilder som man har på datorn och denna gång blev det från våren/ sommaren i år, min absolut bästa vår/ sommar på riktigt många år! - Såklart var det till stor del för att jag spenderade i princip hela sommarensledighet tillsammans med min älsklings Jeppe.

Kort vad som hände i våras/ sommaren var först min 20 årsdag, kryssning då jag och min pojkvän hade ett halvår och den var riktigt mysig och fylld med galen fest, samt midsommarafton med underbara vänner som gjorde den hur trevlig som helst, en vecka i Sandhamn, en vecka i Uppsala på tu man hand med min pojkvän följt av weekend i Falun med min pojkväns familj osv.


MIN STUDENT





SANDHAMN











Tack & hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0