♥ 091130

God dag!

I
dag är det Måndag som sagt och ny vecka, känns faktiskt skönt med Måndag.. I går var det 1:a advent och i morgon är det 1:a december, tänk vad tiden går snabbt!

Flyttat hem nu igen från Uppsala och förra veckan när jag inte bloggade något var jag först på väg att bli sjuk, var riktigt trött och förskyld så då var det bara att ligga i sängen och försöka bli frisk.. Sedan var jag hos min syster som var ensam hemma (Hon bor med en kurskamrat i en 3:a i Uppsala) så jag gjorde henne sällskap där, och kikade film och pysslade osv.

I Lördags var det julmarknad i Uppsala, så fint det var när de hade satt upp alla lampor osv. super!

Har shoppat lite under de senaste veckorna så jag kommer lägga upp det senare när jag hinner, för jag tänkte fixa allt jag tagit hem från Uppsala som ligger kvar i alla väskor osv. som vi tog hem därifrån, och man vill ju få det fint så snabbt som möjligt och inte massa grejer som ligger och skräpar.

Men hade så bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, men det är ju så härligt, man hinner knappt komma hem från den ena resan innan man börjar längta till nästa, hehe... :)

Postat av: Linnea

AMANDA SVAR Ja men precis så är det verkligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0