♥ 091120 - Fredag

God morgon!

K
om hem för ca. en timme sen från min pojkvän J. Gick till honom i går i regnet och var alldeles genomsur när jag väl kom fram, hatar regn! Den årstiden nu så det är bara att gilla läget..

Fredag som sagt i dag och jag ska troligtvis till Uppsala i kväll tillsammans med min pojkvän, men vi får se hur det blir med den saken..

Min morfar är just nu i Thailand och har varit det i drygt en vecka redan, gud så skönt det måste vara för honom! Vill också till Thailand och sola, bada och bara ta det lugnt.. Måste säga att jag är riktigt avis, vill bara bort från det här skit vädret!



Bilder från Thailand



Kommentarer
Postat av: Yohanna

Yack så mycket :)

Postat av: Linnea

Du är med i min veckans blogg! :)



Samla in röster NU! ;)

Postat av: Lesly

Vad sött med små apor som springer runt..

Postat av: Amanda

Tack så mycket! :)

Oh, vilka härliga bilder!

Postat av: DialaAms

Sv: Jo min har varit helt okej:d haha



fina bilder:D

Postat av: Lindah Marie

Hej tjejen! Jag gillar verkligen din blogg!

Åh-Thailand, tänk om man hade råd att resa så man slapp detta skitväder! Har många ggr funderat på att flytta utomlands under vinterhalvåret. Thailand har jag inte varit i, men Sri Lanka. Underbart vackert land & 40 grader varmt, I like it!

Vilka länder har du varit i?



Under denna vecka kommer jag att ha frågevecka, alltså fråga vad du vill om mig och/eller bloggen. (Heeeela veckan lång pågår det:) Svaren kommer i slutet av veckan eller i början av nästa. Fråga på!

Kram tjejen!

Postat av: Linnea

Yohanna varsegod

Postat av: Linnea

Linnea Åh typiskt att jag inte varit inne..

Postat av: Linnea

Lesly Ja men eller hur

Postat av: Linnea

Amanda Ja visst är de

Postat av: Linnea

DialaAms Okej vad bra Ja visst är de

Postat av: Linnea

Lindah marie Ja men eller hur samma här hata slasket Aa okej nej har aldrig varit där faktiskt har varit i thailand osen grekland spanien osv här i europa

Postat av: jenny

så fint det är där :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0